Współpraca reklamowa Onet.pl i NetSprint.pl
08.03.2011, 08:22
Onet.pl we współpracy z NetSprint.pl wprowadza w swoich serwisach reklamę kontekstową OnetIntext.
Reklama w formacie OnetIntext może zawierać tekst i element graficzny, które pokazują się po wskazaniu kursorem słowa wyróżnionego w tekście. Emisją zarządza dostarczony przez NetSprint.pl system nsContext, który analizuje treść artykułu i dobiera do niego odpowiednie reklamy. Reklamodawca płaci w systemie cost per view, a więc w sytuacji gdy użytkownik odsłoni okno z reklamą. Usługa jest już dostępna w kilkudziesięciu serwisach Onetu. Do tej pory Onet.pl nie oferował reklam kontekstowych do słów w tekście, a jedynie do całych tekstów, w formie umieszczonych obok boksów.(BIT, 08.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










