Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PB Group promuje markę napoju Blow w telewizji

Dziś rozpoczyna się trzytygodniowa kampania reklamowa napoju energetycznego Blow, w tym jego wersji dla kobiet - pierwszego tego typu produktu na polskim rynku.

Producentem napoju jest spółka PB Group - Premium Beverages, a sam produkt występuje w dwóch wersjach: podstawowej Blow Liquid Energy Drink i nowej, dla kobiet - Blow La Feminine. Kampania wizerunkowa marki obejmuje ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne. Kreacją zajęły się agencja MoKoLoCo Events i Sopocka Wytwórnia Filmowa, a zakupem mediów - Value Media.

(RYD, 07.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.