PAP uruchomiła anglojęzyczną witrynę korporacyjną
03.03.2011, 08:40
Polska Agencja Prasowa uruchomiła anglojęzyczną wersję swojej strony korporacyjnej.
Na stronie znajdują się informacje o produktach PAP, a także aktualne informacje polityczne, gospodarcze, kulturalne i sportowe. Ta wersja strony ma pomóc agencji w dotarciu do anglojęzycznych odbiorców w kraju i za granicą. PAP liczy na zwiększenie popytu na informacje z naszego kraju ze względu na czas polskiej prezydencji w Unii Europejskiej oraz przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. – Dostrzegamy coraz większe zainteresowanie naszym krajem – przyznaje Łukasz Liese, kierownik serwisów i projektów anglojęzycznych PAP. Agencja pracuje nad uruchomieniem serwisów w innych językach.(SK, 03.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










