Polskie Radio i Eski sprzedawane są w jednym pakiecie
01.03.2011, 08:19
Od dzisiaj Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time sprzedają pakiet złożony z czasu reklamowego sieci Eska, Eska Rock, Wawa, radia Vox FM i trzech anten publicznego nadawcy.
Cena półminutowego spotu w pakiecie o nazwie Highway FM w dzień powszedni między 7 a 10 rano waha się od 13 850 zł do 15 600 zł. W skład pakietu wchodzą programy Polskiego Radia: Jedynka i Trójka (ale naprzemiennie, co drugi dzień jedna z tych stacji), Czwórka oraz sieci: Eska, Eska Rock, Wawa i radia Vox FM. Kamila Wałczyk, szefowa Agencji Reklamy Polskiego Radia, przyznaje, że optymalny moment na wprowadzenie oferty złożonej nie tylko z publicznych rozgłośni minął pięć lat temu, kiedy na rynku pojawił się pakiet Drapacz Chmur (Agora, Time i Eurozet). Proponowany obecnie pakiet ma być produktem gwarantującym dotarcie do szerokiej grupy docelowej. - To krok, który ma poprawić sprzedaż Jedynki w stosunku do Trójki – ocenia Maciej Moszczyński, dyrektor działu agencyjnego Radiowego Doradztwa Reklamowego (Agora SA). Jego zdaniem Highway FM nie jest tanim produktem, ale gdyby obejmował codziennie czas reklamowy Jedynki i Trójki, byłby droższy jeszcze o 30 proc.(TAM, 01.03.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










