Dział: RADIO

Dodano: Marzec 01, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio i Eski sprzedawane są w jednym pakiecie

Od dzisiaj Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time sprzedają pakiet złożony z czasu reklamowego sieci Eska, Eska Rock, Wawa, radia Vox FM i trzech anten publicznego nadawcy.

Cena półminutowego spotu w pakiecie o nazwie Highway FM w dzień powszedni między 7 a 10 rano waha się od 13 850 zł do 15 600 zł. W skład pakietu wchodzą programy Polskiego Radia: Jedynka i Trójka (ale naprzemiennie, co drugi dzień jedna z tych stacji), Czwórka oraz sieci: Eska, Eska Rock, Wawa i radia Vox FM. Kamila Wałczyk, szefowa Agencji Reklamy Polskiego Radia, przyznaje, że optymalny moment na wprowadzenie oferty złożonej nie tylko z publicznych rozgłośni minął pięć lat temu, kiedy na rynku pojawił się pakiet Drapacz Chmur (Agora, Time i Eurozet). Proponowany obecnie pakiet ma być produktem gwarantującym dotarcie do szerokiej grupy docelowej. - To krok, który ma poprawić sprzedaż Jedynki w stosunku do Trójki – ocenia Maciej Moszczyński, dyrektor działu agencyjnego Radiowego Doradztwa Reklamowego (Agora SA). Jego zdaniem Highway FM nie jest tanim produktem, ale gdyby obejmował codziennie czas reklamowy Jedynki i Trójki, byłby droższy jeszcze o 30 proc.

(TAM, 01.03.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.