Dział: PRASA

Dodano: Luty 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AVT-Korporacja weszło na rynek custom publishing

Wydawnictwo AVT-Korporacja weszło na rynek custom publishing. W portfolio ma na razie jeden tytuł z tego segmentu - magazyn "Manufaktura", który AVT-Korporacja przejęło od spółki Mediartis. Pierwszy numer wydany przez AVT-Korporacja ukazał się wczoraj.

AVT odpowiada za obsługę redakcyjną, reklamową oraz druk magazynu związanego z funkcjonowaniem łódzkiego Centrum Mody, Sztuki i Rozrywki Manufaktura. – Decyzja o wejściu AVT na rynek wydawnictw custom publishing podyktowana jest dynamicznym rozwojem tego segmentu i tym, że coraz więcej firm jest zainteresowanych tą formą budowania wizerunku – tłumaczy Joanna Jarosławska, dyrektor działu custom publishing w AVT-Korporacja. Magazyn zachowuje dotychczasowy layout i szatę graficzną. Nowością jest okładka – jednokolorowe tło zastąpiono zdjęciem z sesji. Nowy właściciel tytułu zdecydował też o zmianie sposobu jego dystrybucji. Ponad 90 proc. nakładu pojawi się jako dodatek do tytułów prasowych, ukazujących się w województwie łódzkim, np. w ”Polsce Dzienniku Łódzkim”. Pozostały nakład będzie, tak jak dotychczas, dystrybuowany w systemie door-to-door. Magazyn "Manufaktura" ukazuje się trzy razy w roku w nakładzie 205 tys. egz. AVT- Korporacja jest wydawcą 27 tytułów, m.in. magazynów "T3", "Digital Camera Polska", "Audio", "Elektronik" i "Budujemy Dom".

(SK, 25.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.