3 mln euro ma kosztować promocja polskiego makaronu na Ukrainie
25.02.2011, 08:52
W 2012 roku ma się rozpocząć kampania promująca polski makaron na Ukrainie. Polska Izba Makaronu szuka agencji, której zleci działania.
Kampania będzie prowadzona na Ukrainie przez trzy lata. Celem działań jest utrzymanie dotychczasowego poziomu sprzedaży, bez wskazywania na konkretną markę. Polska Izba Makaronu, która zrzesza 21 firm, rozpisała w tym celu przetarg reklamowy. Szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem akcji, opracowaniem kosztorysu, kreacją i przeprowadzeniem badań efektywności działań. Planowane są reklamy w telewizji, prasie i na stronach WWW. Uzupełnieniem mają być akcje w punktach sprzedaży i materiały POS. Budżet działań oszacowano na 3 mln euro. Działania będą finansowane z funduszy unijnych i środków Polskiej Izby Makaronu.(DOK, 25.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










