Serwis internetowy "Uważam Rze" wsparty kampanią w sieci
25.02.2011, 08:32
Uruchomienie serwisu internetowego tygodnika "Uważam Rze. Inaczej Pisane" (Presspublica) wsparte jest kampanią w sieci.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Publicis. Aktualnie serwis Uwazamrze.pl działa w wersji testowej. Można tam znaleźć m.in. wszystkie artykuły publikowane w wydaniu papierowym tygodnika. Dostęp do większości artykułów jest płatny. Można wykupić dwa rodzaje subskrypcji: siedmiodniową (10 zł, obecnie obowiązuje cena promocyjna 5 zł plus VAT) lub 31-dniową (28 zł, promocyjnie 14 zł plus VAT). Stronę wykonała agencja interaktywna justCreate. Tygodnik "Uważam Rze" zadebiutował 7 lutego br.(SK, 25.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










