Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 24, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widzew Łódź reklamuje sprzedaż karnetów

Klub piłkarski Widzew Łódź promuje sprzedaż karnetów na mecze wiosennej rundy rozgrywek w Ekstraklasie.

Kampania ma zachęcić kibiców do oglądania meczów z trybun stadionu. Klub proponuje zniżki na karnety i bilety kobietom, dzieciom oraz osobom starszym.  W TV Toya, TVP Łódź i na telebimach w Łodzi emitowany jest spot promujący rundę wiosenną Widzewa. Radio Eska oprócz emisji spotów reklamujących karnety organizuje konkursy, w których można je wygrać. Kampania odbywa się też na portalu Wirtualna Polska, w serwisie Widzew.pl i na kibicowskich stronach klubu. Wspierają ją działania PR. Widzew po raz pierwszy korzysta z bluetooth marketingu. Nawiązał współpracę ze Sfinks Polska, spółką zarządzającą sieciami restauracji Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło. W czterech łódzkich lokalach zamontowano nadajniki i każdy posiadacz telefonu komórkowego, który znajdzie się w ich pobliżu, po włączeniu funkcji bluetooth odbierze komunikat promocyjny. Za działania reklamowe i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Widzewa Łódź. Działania PR prowadzi agencja Practum Consulting. Kreację spotu przygotowała Agencja Muddy Hill Productions. System do emisji bluetooth udostępnia firma BlueArena. Działania potrwają do końca marca br.

(RYD, 24.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.