Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Alima-Gerber zaczyna świą-teczną kampanię nowych produktów

Producent żywności dla dzieci Alima-Gerber rozpoczął kampanię świąteczną przygotowaną przez agencję Martis.

Hasłem “Więcej radoście z pysznych nowości” Alima-Gerber promuje nowe smaki deserów, dań mięsnch i warzywnych dla dzieci. W reklamach wykorzystano postać małego kucharza znaną z poprzednich kampanii marki. W świątecznej kampanii zostaną wykorzystane stacje telewizyjne (TVN, TVP i TVP 3, Polsat i TV4), prasa dziecięca i kobieca oraz materiały BTL.

(APŁ, 03.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.