Agencja Nekk zdobyła budżet na promocję Gniezna
18.02.2011, 08:40
Agencja reklamowa Nekk wygrała przetarg na promocję Gniezna.
Ma odpowiadać za kreację i realizację kampanii pod hasłem ”Królewskie Gniezno w sercu Wielkopolski”. Działania zaplanowano w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Ich celem jest zwiększenie liczby turystów, a głównym motywem informacja, że miasto leży na Szlaku Piastowskim i było miejscem koronacji pierwszych pięciu władców Polski. Grupą docelową akcji są osoby do 45. roku życia, aktywne zawodowo, z wykształceniem co najmniej średnim. Roczna kampania ma wystartować w maju br. W postępowaniu Urzędu Miasta Gniezna agencja Nekk pokonała 14 podmiotów, m.in. DSK, What, SG24, Ermat, Foremind i Althermedia.(DOK, 18.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










