Dział: PRASA

Dodano: Luty 16, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania wizerunkowa dziennika "Metro"

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora). Jej hasło to "Z widokiem na młodych".

Działania reklamowe realizowane są na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie ("Gazeta Wyborcza”), czasopismach i stacjach radiowych Agory oraz w Internecie (Gazeta.pl). Kampanię przygotował dział promocji "Metra". Hasło kampanii nawiązuje do linii redakcyjnej dziennika - gazety miejskiej, kierowanej głównie do młodych ludzi.

(SK, 16.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.