TVP promuje nowości wiosennej ramówki
Telewizja Polska rozpoczęła kampanię promującą nowości wiosennych ramówek Jedynki i Dwójki.
Na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie rozpoczęła się już akcja reklamowa dotycząca seriali ”1920. Wojna i miłość” (TVP 1) oraz ”Instynkt” (TVP 2), a także programu ”Bitwa na głosy” (TVP 2). Kreacje przygotowało biuro marketingu TVP. ”Instynkt” jest promowany dodatkowo na nośnikach wideo outdooru, a ”Bitwa na głosy” – również w radiu i prasie. 24 lutego rozpocznie się promocja serialu ”Rodzinka.pl” (Dwójka) – reklamy pojawią się w Internecie, radiu i prasie. Kreację przygotował Sebastian Gaweł. Dzień później ruszy akcja reklamowa serialu ”Chichot losu” (Jedynka) – tu za kreację odpowiada firma 7sztuk.pl, a działania reklamowe obejmują nośniki zewnętrzne, prasę i Internet. Kampania TVP potrwa do końca marca. Media zaplanował dom mediowy Maxus. Wszystkie nowości wiosennej ramówki wspiera też autopromocja.(RUT, 16.02.2011)










