Facebook odświeża like page
Facebook zmienia układ graficzny i uprawnienia administratorów like page, czyli profili firmowych. Będą one bardziej przypominać profile indywidualnych osób.
Administratorzy mogą już teraz włączyć nowy wygląd swojej strony albo poczekać do 10 marca - wtedy zmiana nastąpi automatycznie. W nowym projekcie u góry, pod nazwą strony i krótkimi informacjami, pojawia się pasek ze zdjęciami znany z profili indywidualnych. Znikają za to zakładki, które zostały przeniesione do lewej kolumny pod zdjęcie profilowe o zmniejszonych wymiarach. Jeszcze niżej umieszczono okno z liczbą fanów (likes) i ulubionymi stronami (do tej pory prowadząc profil firmowy, nie można było "polubić" innej like page). Po prawej stronie u góry pojawiło się okienko z administratorami danej strony i ze znajomymi, którzy też lubią tę stronę. Administrator może się teraz zalogować do Facebooka przez profil firmowy (Login as Page), a nie indywidualny. Wtedy może korzystać z przycisku "Lubię to", gdy wchodzi na inne strony. Zobaczy też inny strumień wiadomości (newsfeed), który pokazuje dyskusje na ulubionych stronach. Rohit Dhawan, odpowiedzialny w Facebooku za profile firmowe, powiedział branżowemu serwisowi Mashable.com, że firma planowała te zmiany, odkąd w ub.r. wprowadzono nowy układ profili indywidualnych. "Uważamy, że powinniśmy dać użytkownikom spójne wrażenia" – stwierdził.(BIT, 14.02.2011)










