Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biura podróży nie zmieniły reklam oferty na lato

Organizowane w Egipcie demonstracje nie spowodowały zmian w reklamach największych biur podróży.

- Nie reklamowaliśmy poszczególnych kierunków, a tym samym nie mieliśmy osobno reklam na Egipt czy na przykład Tunezję, które trzeba byłoby wycofywać z emisji – mówi Alicja Kazimierczak, kierownik działu marketingu biura podróży Itaka. Przekonuje, że to rozwiązanie stosowane już od lat w przypadku biur o rozbudowanym portfolio produktowym. Na promocję wizerunkową, połączoną niekiedy także z informacjami o zniżkach w przypadku wcześniejszych rezerwacji, zdecydowały się oprócz Itaki m.in. Neckermann, Tui i Rainbow Tours. Dzięki temu nie narzekają na brak zainteresowania. - Zyskiwać na znaczeniu zaczęły inne kierunki z tej samej półki cenowej, jak choćby Turcja, Bułgaria, Chorwacja, Grecja. My już widzimy ten trend bardzo wyraźnie, bo od początku manifestacji w Egipcie nasza dzienna sprzedaż imprez na sezon letni wzrosła o około 60 procent – mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.

(DOK, 14.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.