Zagraniczny projekt agencji Swiift dla firmy Mercedes-Benz
09.02.2011, 09:10
Trwa przygotowana przez agencję Swiift kampania wizerunkowa firmy Mercedes-Benz "Doskonałość to proces”, która swoim zasięgiem obejmuje Polskę i wybrane kraje Europy Zachodniej.
Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku firmy Mercedes-Benz jako firmy dbającej o zadowolenie klienta poprzez podnoszenie jakości usług i kwalifikacji pracowników. Strategia działań oparta została na prowadzonym od 2006 roku programie ”Customer Satisfaction Index Nr 1”. Do udziału w kampanii zaproszono pracowników firmy, w tym przedstawicieli zarządu. W Polsce w reklamach prasowych będzie można zobaczyć m.in. prezesa zarządu Mercedes-Benz Polska Jana Madeję. Reklamy zamówiono też w Internecie i na materiałach POS. Swiift odpowiada za opracowanie strategii kampanii, przygotowanie kreacji i dobór kanałów komunikacji. Do realizacji projektu agencja została wybrana po wygranym przetargu.(DOK, 09.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










