Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Napój XL Energy Drink ma trafiać przede wszystkim do młodzieży

Firma XL Energy Marketing, producent napoju energetycznego XL Energy Drink, wdraża strategię marketingową mającą nadać marce bardziej młodzieżowy charakter.

Rewitalizację wizerunku XL Energy Drink rozpoczęto od zmiany opakowania, w tym widniejącego na puszkach logo. Produkt w zmienionym opakowaniu trafi do sklepów jeszcze w lutym. Kampanię reklamową napoju, skierowaną do osób w wieku 18-25 lat interesujących się muzyką i tańcem, zaplanowano na cały br. Promocja obejmie telewizję, prasę, Internet, outdoor i eventy. Reklama ATL prowadzona będzie falami. Producent planuje intensywne działania w punktach sprzedaży, aby wzmocnić w nich dostępność napoju i uczynić go bardziej widocznym na sklepowych półkach. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Wybrano już także dom mediowy, ale XL Energy Marketing nie ujawnia jego nazwy.

(AH, 08.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.