Napój XL Energy Drink ma trafiać przede wszystkim do młodzieży
08.02.2011, 09:20
Firma XL Energy Marketing, producent napoju energetycznego XL Energy Drink, wdraża strategię marketingową mającą nadać marce bardziej młodzieżowy charakter.
Rewitalizację wizerunku XL Energy Drink rozpoczęto od zmiany opakowania, w tym widniejącego na puszkach logo. Produkt w zmienionym opakowaniu trafi do sklepów jeszcze w lutym. Kampanię reklamową napoju, skierowaną do osób w wieku 18-25 lat interesujących się muzyką i tańcem, zaplanowano na cały br. Promocja obejmie telewizję, prasę, Internet, outdoor i eventy. Reklama ATL prowadzona będzie falami. Producent planuje intensywne działania w punktach sprzedaży, aby wzmocnić w nich dostępność napoju i uczynić go bardziej widocznym na sklepowych półkach. Za kreację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Wybrano już także dom mediowy, ale XL Energy Marketing nie ujawnia jego nazwy.(AH, 08.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










