250 tys. zł z cegiełek na 13. Charytatywnym Balu Dziennikarzy
07.02.2011, 08:29
Ze sprzedaży biletów – cegiełek na 13. Charytatywny Bal Dziennikarzy uzyskano ponad 250 tys. zł – wynika ze wstępnych szacunków organizatorów. Po raz pierwszy cegiełek zabrakło.
Bilety wyprzedano już w styczniu – ci, którzy zostawili ich kupno na ostatnie dni przed imprezą, odeszli z kwitkiem. – Coś takiego zdarzyło się po raz pierwszy. Z przykrością musieliśmy odmawiać chcącym kupić bilety, ale na balu nie mogło być więcej osób, niż dopuszczają przepisy bezpieczeństwa – mówi Maria Bnińska z zarządu organizującej imprezę Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Bal odbył się w auli Politechniki Warszawskiej. Wejściówka kosztowała 180 zł, a bilet z rezerwacją miejsca przy stoliku – 350 zł. Dochód z cegiełek zostanie przekazany na dożywianie dzieci w szkołach z terenów dotkniętych powodzią (przedsięwzięcie jest prowadzone z Polską Akcją Humanitarną). Z kolei pieniądze z towarzyszącej balowi aukcji (tych wpływów jeszcze nie podsumowano) zasilą fundację Rak'n'Roll. Impreza jest organizowana od 1998 roku. W ub.r. zebrano 240 tys. zł.

(RUT, 07.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










