Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 03, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Discovery Channel traci widzów, Nickelodeon zyskuje

W styczniu, choć z nieco gorszym wynikiem, Disney Channel wciąż był liderem rankingu najbardziej popularnych kanałów tematycznych.

W styczniu br. Disney Channel miał 1,02 proc. udziału w rynku (przed rokiem 1,16 proc.). Na podium znalazły się też Cartoon Network - 0,88 proc. (0,84 proc.) i Disney XD – 0,77 proc. (0,89 proc.). Kolejne miejsca zajęły: Eurosport – 0,73 proc. (0,88 proc.), AXN – 0,71 proc. (0,66 proc.), Discovery Channel – 0,65 proc. (0,85 proc.), MiniMini – 0,61 proc. (0,74 proc.), Viva Polska – 0,58 proc. (0,59 proc.), CBeebies – 0,49 proc. (0,42 proc.) i Nickelodeon – 0,45 proc. (0,29 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych.

(KOZ, 03.02.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.