Discovery Channel traci widzów, Nickelodeon zyskuje
03.02.2011, 08:22
W styczniu, choć z nieco gorszym wynikiem, Disney Channel wciąż był liderem rankingu najbardziej popularnych kanałów tematycznych.
W styczniu br. Disney Channel miał 1,02 proc. udziału w rynku (przed rokiem 1,16 proc.). Na podium znalazły się też Cartoon Network - 0,88 proc. (0,84 proc.) i Disney XD – 0,77 proc. (0,89 proc.). Kolejne miejsca zajęły: Eurosport – 0,73 proc. (0,88 proc.), AXN – 0,71 proc. (0,66 proc.), Discovery Channel – 0,65 proc. (0,85 proc.), MiniMini – 0,61 proc. (0,74 proc.), Viva Polska – 0,58 proc. (0,59 proc.), CBeebies – 0,49 proc. (0,42 proc.) i Nickelodeon – 0,45 proc. (0,29 proc.). Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie uwzględnia kanałów informacyjnych.(KOZ, 03.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










