Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GPD przygotowała nowy katalog dla BP

Agencja GPD przygotowała nową edycję katalogu lojalnościowego BP Partnerclub oraz koncepcję promowania programu konkursu.

Katalog będzie dostępny od 4 listopada. Powstał przy współpracy z magazynem ”National Geographic” (w katalogu wykorzystano zdjęcia z pisma). Wraz z jego ukazaniem się na antenie radia RMF FM ruszy także skierowany do klientów BP konkurs ”Otwieramy sezon nagród”. Potrwa do 31 grudnia, a główna nagroda to Land Rover. Udział w zabawie będzie mógł wziąć każdy kierowca, który zatankuje 25 litrów paliwa BP i prześle SMS-a pod wskazany numer.

(MŁ, 02.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.