Stacje lokalne zaskoczone ofertą reklamową Grupy RMF
02.02.2011, 08:29
Grupa RMF zaproponowała klientom produkt RMF 3D Extra złożony m.in. z czasu reklamowego w 18 stacjach lokalnych i regionalnych bez wiedzy tych stacji.
Nowy produkt Grupy opiera się na pakiecie o nazwie 3D. W jego ramach broker oferuje czas reklamowy w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx oraz w siedmiu rozgłośniach regionalnych Polskiego Radia, ponadregionalnym Radiu PiN i stacjach lokalnych - w tym należących do konkurencyjnego reklamowego Pakietu Niezależnych (Eurozet): warszawskim Radiu Kolor, kaliskim Radiu Centrum, łódzkim Radiu Parada, suwalskim Radiu 5 czy Radiu Fama z Tomaszowa Mazowieckiego. - Czujemy się zaskoczeni i rozbawieni – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. – Nikogo z RMF u nas nie było. Nikt nie ustalał z nami żadnych warunków – zaznacza. Również Patrycja Sprawka, wiceszefowa biura reklamy i sprzedaży Radia Lublin, zareagowała niedowierzaniem na informację, że broker zamierza sprzedawać czas reklamowy jej rozgłośni. - Nie potrzebujemy zgody na to, by wypuszczać na rynek tę ofertę, bo jest to oferta handlowa, a nie pakiet – argumentuje Radosław Marciniszyn, szef działu planowania Grupy RMF. – Sprzedajemy czas reklamowy jako pośrednik, na takich samych warunkach jak brokerzy i domy mediowe – podkreśla. Tomasz Biegała, szef sprzedaży Pakietu Niezależnych, jest jednak zdziwiony. – Dzwonili do mnie kontrahenci z pytaniami, o co chodzi – relacjonuje. – RMF przedstawia klientom ofertę, nie mając podpisanych umów i ustalonych zasad współpracy – mówi. Uważa, że o takim ruchu jak handlowanie czasem danej stacji wypadałoby tę stację poinformować.(TAM, 02.02.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










