New Age Media poszerza sieć o kolejne multipleksy w naszym regionie
Broker reklamy kinowej New Age Media International od lutego przejmuje sprzedaż reklam w kinach należących do Palace Cinemas.
To wynik zakupu przez sieć Cinema City (w skład grupy Cinema City wchodzi New Age Media) 15 multipleksów na Węgrzech, Słowacji i w Czechach od operatora kin Palace Cinemas. NAM International pozyskał do swojej oferty w sumie 141 ekranów. Łącznie ma ich teraz 902 w sześciu krajach regionu Europy Środkowej. W Polsce broker oferuje czas i przestrzeń reklamową na 471 ekranach w multipleksach Cinema City, kinach Orange Imax i kinach sieci Helios. Na Węgrzech obsługuje 162 ekrany, w Czechach - 111 (na tym rynku jest liderem), Rumunii - 88, Bułgarii - 41 i na Słowacji - 29. Funkcjonowanie biur w poszczególnych krajach nadzoruje warszawski oddział. ”Patrząc z perspektywy naszego pierwszego biura założonego w 2002 roku w Warszawie, tak znaczące rozszerzenie oferty w Czechach, na Węgrzech oraz wejście na rynek Słowacji z pewnością można nazwać kolejnym kamieniem milowym w historii New Age Media” - skomentowała Bianka Pawlewska, general manager NAM International. Trwają prace nad unifikacją oferty.(DOK, 01.02.2011)










