Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SPC House of Media zdobył budżet Altkom Akademia SA

Dom mediowy SPC House of Media wygrał przetarg na obsługę firmy Altkom Akademia SA, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania komputerowego i szkoleniach informatycznych.

Umowa o współpracy będzie obowiązywała do marca 2007 roku i dotyczy planowania i zakupu reklamy w prasie. SPC House of Media zrealizuje kampanię mającą zachęcić małe i średnie firmy do szkoleń oferowanych przez Altkom (współfinansowanych ze środków UE). W przetargu startowały także agencje reklamowe Kofeina, Media-Ster, D&B Partners.

(MŁ, 02.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.