Ople reklamowane w prasie i na ekspozycjach wielkoforma-towych
Opel Movano
(fot. opel.com.pl)
Agencja reklamowa McCann Erickson Polska odpowiada za przygotowanie kampanii dla samochodów marki Opel (General Motors Poland).
Kampania ”Firmowy wybór” promuje auta dla firm (m.in. modele Combo, Vivaro i Movano) i jest prowadzona w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Metropol”, ”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój”) oraz na zewnętrznych nośnikach reklamy (o wymiarach 6x3 m) w całej Polsce. Z kolei Dom Brokerski Neolit Media, przygotował kampanię na wielkoformatowych ekspozycjach reklamy zewnętrznej dla Opla Vectry. To część akcji reklamowej prowadzonej m.in. w prasie i Internecie, w której wykorzystywany jest wizerunek włoskiego sędziego piłkarskiego Pierluigiego Colliny. Ekspozycje z hasłem ”Nowy Opel Vectra. Przejmij kontrolę” będą prezentowane w Warszawie (Al. Jerozolimskie 49), Krakowie (Rynek Główny 44), we Wrocławiu (róg ulic Kazimierza Wielkiego i Zamkowej), w Gdańsku (pasaż przy ul. Grunwaldzkiej) oraz w Poznaniu (ul. św. Marcina). Adaptację layoutu reklamowego na potrzeby polskiego rynku przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson Polska. Druk na siatkach reklamowych Supreme powierzono firmie Masterprint XL. Kampanie wszystkich modeli potrwają do końca grudnia. Media zaplanował i kupił Universal McCann.(MAP, JW, 02.11.2005)










