Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Światowy Dzień Dziecka w McDonald’s

Agencja reklamowa DDB Warszawa oraz dom mediowy Optimum Media OMD przygotowały telewizyjną kampanię reklamową dla McDonald’s Polska, wspierającą akcję charytatywną Światowy Dzień Dziecka w McDonald’s.

Kampania będzie prowadzona od 10 do 20 listopada w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, Europa Europa, Ale Kino!, National Geographic, Planete, Canal+ Sport, Viva Polska, MTV Polska). Akcja zostanie wsparta materiałami POS (m.in. slajdy, serwetki) w restauracjach McDonald’s. W spocie reklamowym wykorzystano hymn Światowego Dnia Dziecka, nagrany przez zespół Destiny’s Child. Światowy Dzień Dziecka w McDonald’s odbędzie się 20 listopada we wszystkich krajach, w których działa sieć. Tego dnia w restauracjach będą zbierane pieniądze na rzecz Fundacji Ronalda McDonalda. Zebrane środki zostaną przeznaczone na rzecz dzieci chorych i potrzebujących pomocy. McDonald’s Polska m.in. przekaże złotówkę z każdej sprzedanej w dniach 19-20 listopada porcji frytek.

(JW, 02.11.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.