Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IAB przechodzi rebranding

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding.

Zmienia się logo Związku, a także oznaczenia dla projektów branżowych spotkań i konferencji: IAB Showcase i IAB konferencje. Zmiana zostanie wprowadzona od lutego na stronach internetowych Związku i w dokumentach. Celem operacji jest dostosowanie logotypów do standardów obowiązujących we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie. Do czerwca tego roku ma również powstać nowa strona internetowa IAB Polska.

(RYD, 28.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.