Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 28, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja TVN wprowadza produkty radiowe

Pełne serwisy informacyjne, serwis dźwiękowy i materiały redakcyjne agencja TVN zaproponowała lokalnym stacjom radiowym. Zaczyna tym samym konkurencję z Informacyjną Agencją Radiową i Eurozetem.

- Nasze produkty adresujemy do lokalnych rozgłośni, ale są nimi zainteresowane również portale internetowe – mówi szef TVN News and Services Agency Tomasz Nabakowski. Zapewnia, że zainteresowanie wyraziło m.in. około 30 rozgłośni należących do reklamowego Pakietu Niezależnych Eurozet. Agencja oferuje gotowe do emisji serwisy (co godzinę, między 6 a 22), krótko opisane i pocięte na setki dźwięki oraz materiały redakcyjne oparte na zasobach kanałów tematycznych TVN, z których można zbudować audycję na dany temat. Ten ostatni produkt powstał na życzenie rozgłośni, które dzięki nim mogą taniej realizować zobowiązania koncesyjne. W agencyjnym newsroomie pracuje rotacyjnie zmieniający się zespół oddelegowany do produkcji serwisów radiowych, złożony z trzech wydawców i dwóch redaktorów. Przygotowując serwisy dziennikarze bazują przede wszystkim na informacjach i materiałach TVN 24. Mogą wykorzystywać ścieżki dźwiękowe wszystkich produkowanych przez telewizję treści wideo. Na wczorajszym spotkaniu zorganizowanym w siedzibie telewizji TVN (wzięło w nim udział ok. 50 przedstawicieli lokalnych stacji radiowych i portali) rozgłośniom zaproponowano dwutygodniowe testowanie oferowanych serwisów. Z nieoficjalnych informacji wynika, że pełny serwis ma miesięcznie kosztować około 1500 złotych. To nieco drożej niż oferta konkurujących do tej pory na rynku Informacyjnej Agencji Radiowej (Polskie Radio) i Eurozetu. - Jeszcze nie podjęliśmy żadnych decyzji, musimy najpierw porozmawiać z pracownikami – mówi Teresa Szaflik, szefowa Radia Piekary, które korzysta obecnie z serwisu IAR. - Dostaliśmy ogólną propozycję, ale żadne deklaracje jeszcze nie padły, tym bardziej, że nie chcemy psuć sobie kontaktów z Eurozetem – mówi anonimowo przedstawiciel rozgłośni należącej do Pakietu Niezależnych. – Oferta musiałaby być nokautująca, żebyśmy ją przyjęli – dodaje. Do tej pory, od końca grudnia ub.r., serwisy produkowane przez TVN były testowane w warszawskim lokalnym Radiu Nostalgia.

(TAM, 28.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.