Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstała platforma promocyjna i reklamowa DisneyMedia+

The Walt Disney Company Polska wprowadził zintegrowaną platformę promocyjną i reklamową: DisneyMedia+.

- Polska to pierwszy rynek w Europie, na którym uruchamiany DisneyMedia+ - mówiła Katarzyna Westermark, senior vice president & general manager The Walt Disney Company na Europę Środkową i Wschodnią podczas wczorajszej konferencji prasowej w Warszawie. - To rozwiązanie, które wykorzystuje doświadczenie firmy w tworzeniu programów i produktów do promocji marek w różnych kanałach promocji i dystrybucji – dodała. Platforma ma zapewnić reklamodawcom i partnerom biznesowym korzystanie ze wszystkich elementów promocji oferowanych przez The Walt Disney Company. Dotychczas kontrakty reklamowe i promocyjne były negocjowane oddzielnie przez poszczególne oddziały firmy. Chodzi m.in. o produkcje filmowe, widowiska sceniczne, magazyny, książki, filmy na DVD i Blue-ray, muzykę, strony WWW i kanały telewizyjne (Disney Channel, Disney XD, Playhouse Disney). Reklamodawca może zlecić zespołowi DisneyMedia+ kreację i realizację wybranych przez siebie działań oraz planowanie mediów, w tym też tworzenie podstron dedykowanych z grą interaktywną zawierającą promowaną markę, organizację akcji event marketingu, produkcję materiałów POS i marketing użyczeniowy. Jak przekonywał Artur Pacuła, CMO na Europę Środkowo-Wschodnią, za granicą takie rozwiązania stosowane są z powodzeniem przez reklamodawców. – Tesco zostało na przykład sponsorem londyńskiej premiery jednego z naszych filmów, a firma Bosch na opakowaniach swoich produktów w Hiszpanii zdecydowała się umieszczać bohaterów kreskówki Toy Story – wyliczał. W Polsce ze współpracy z The Walt Disney Company Polska skorzystały dotąd m.in. sieci sklepów Piotr i Paweł (magazyn ”Disney i Ja”) i Peugeot Polska (w spotach pojawili się bohaterowie ”Toy Story 3”, a w holach kin makiety samochodu z bohaterami filmu).

(DOK, 26.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.