Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 26, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizyjna ”Solidarność” protestuje przeciwko likwidacji TVP Historia

Działająca w Telewizji Polskiej ”Solidarność” protestuje przeciwko likwidacji kanału TVP Historia (zostanie on przekształcony w TVP Dokument).

”S” wystąpiła do władz TVP o zmianę decyzji w sprawie TVP Historia. Zdaniem związku nowy kanał, TVP Dokument, powinien się pojawić na rynku jako nowy produkt, a nie zamiast TVP Historia, ”która jest już marką na rynku”. Argumenty uzasadniające decyzję o przekształceniu kanału (niska oglądalność TVP Historia i większa atrakcyjność programowa nowego kanału) związek uważa za nieprzekonujące. – Zarząd nie zmieni decyzji w tej sprawie – stwierdza Andrzej Siwek z biura prasowego TVP. W piątek na spotkaniu z dziennikarzami pełniący obowiązki prezes TVP Bogusław Piwowar podkreślał, że planowana przez nadawcę zmiana nie jest likwidacją TVP Historia, lecz zmianą profilu kanału na TVP Dokument. – W TVP Historia zainwestowaliśmy czterdzieści kilka milionów złotych – powiedział Piwowar (kanał nadaje od maja 2007 roku – przyp. red.). – Tymczasem jego oglądalność jest znikoma (0,02 proc. udziału w rynku – przyp. red.). Tak nie może być. Nowy kanał będzie skierowany do szerszej widowni, liczymy więc na lepsze wyniki – dodał. Kanał TVP Dokument ma mieć budżet nie większy niż jego poprzednik. Będzie emitował programy wyprodukowane przez inne anteny telewizji publicznej oraz licencyjne. – Mamy nadzieję, że projekt będzie rentowny w drugim roku istnienia – mówi Iwona Bocian-Zaciewska, pełnomocnik zarządu TVP ds. kanałów tematycznych. W maju 2009 roku z kanału o tematyce historycznej wycofała się Grupa TVN – jej udziały w Discovery Historia odkupił były wspólnik, Discovery Networks Central Europe (Discovery Historia nadaje od 2006 roku).

(RUT, 26.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.