Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 25, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z danych cennikowych wynika, że najbardziej wzrosły wpływy Trójki

Wśród dużych rozgłośni radiowych największy wzrost wpływów ze sprzedaży reklam w 2010 roku zanotowała Trójka – wynika z danych cennikowych Kantar Media.

Wpływy rozgłośni radiowych monitorowanych przez Kantar Media ze sprzedaży reklam wyniosły w ub.r. 2,48 mld zł i były o 17,4 proc. wyższe od wpływów osiągniętych w 2009 roku (dane cennikowe, bez uwzględnienia indywidualnie negocjowanych rabatów).
Nazwa:Wpływy reklamowe rozgłośni w 2010 roku*
RMF FM 517
670.3 (+29.65%)
Radio Zet 453.2
509.5 (+12.42%)
Program III Polskiego Radia 54.4
76.6 (+40.81%)
Eska Wrocław 56.1
55.6 (-0.89%)
Eska Warszawa 45
47.9 (+6.44%)
Eska Poznań 44.8
42.7 (-4.69%)
Złote Przeboje Warszawa 32.8
34.8 (+6.1%)
Eska Trójmiasto 33.7
32.6 (-3.26%)
Eska Łódź 30.6
31.9 (+4.25%)
Program I Polskiego Radia 25.4
30.5 (+20.08%)
Eska Katowice 27.6
28 (+1.45%)

[mln zł]
2010
2009
* dane Kantar Media, cennikowe netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów

(TAM, 25.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.