Ruszył przetarg reklamowy na kampanię Polski za granicą
24.01.2011, 08:15
4 czerwca br. ma się rozpocząć dwuletnia wizerunkowo-produktowa kampania Polski za granicą. Trwa przetarg na agencję reklamową, która ją przygotuje.
Polska Organizacja Turystyczna, organizator postępowania, rozpoczęła poszukiwania firmy, której zleci kreację i realizację akcji na rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim. Celem jest poprawa wizerunku Polski – pokazanie kraju jako miejsca nowoczesnego, bezpiecznego i przyjaznego, a także miejsca ważnych wydarzeń, w tym m.in. poprzez odniesienia do faktu przewodnictwa Polski w Radzie Unii Europejskiej i współorganizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Działania mają być prowadzone w prasie, na stronach WWW, nośnikach reklamy zewnętrznej i materiałach BTL. Zadaniem agencji (lub konsorcjum), z którą Polska Organizacja Turystyczna podpisze umowę, będzie także wyprodukowanie czterech 45-sek. spotów do promocji produktowej, gry internetowej oraz opracowanie i wdrożenie strategii promocji Polski w mediach społecznościowych. To nie jedyny przetarg prowadzony przez Polską Organizację Turystyczną. Osobne postępowanie rozpisano na planowanie i zakup mediów.(DOK, 24.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










