Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 21, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy Ketonalu znikną z mediów

Koncern Sandoz Polska zakończył bez rozstrzygnięcia przetarg reklamowy dla Ketonalu, jednej ze swoich głównych marek. Brand ten nie pojawi się już więcej w reklamach dostępnych szerokiemu odbiorcy.

Przyczyną jest decyzja Komisji Europejskiej, która na wniosek Europejskiej Agencji Medycznej EMA zmieniła status preparatów zawierających ketoprofen (należy do nich Ketonal): nie są już one preparatami OTC dostępnymi bez recepty, a lekami Rx, czyli wydawanymi z polecenia lekarza. Oznacza to, że ich reklama jest w krajach unijnych, a więc i w Polsce, dozwolona tylko w mediach docierających do osób uprawnionych - lekarzy i farmaceutów. Jak dowiedział się ”Presserwis”, Sandoz Polska rekomendował jedną z dwóch agencji (były to Young & Rubicam i Advertising), które znalazły się na krótkiej liście zakończonego przetargu prowadzonego przez Sandoz Rosja - tam Ketonal można promować w mediach. Koncern nie ujawnił jednak, którą z nich.

(DOK, 21.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.