"Kalejdoskop Losów" trochę się zmienił i niewiele podrożał
20.01.2011, 08:43
Miesięcznik "Kalejdoskop Losów" (Phoenix Press) odświeżył layout, wprowadził nowe działy i zdrożał o 10 groszy.
Pismo przeszło graficzny lifting, m.in. zmieniono logo i strukturę okładki. Wewnątrz wprowadzono działy: Sekrety sławnych uwodzicielek i Między nami partnerami. Pismo kosztuje teraz 2,50 zł (wcześniej 2,40 zł). – Cena została wyrównana do poziomu najczęściej stosowanego dla miesięczników w tym segmencie – informuje Marianna Ściubisz, marketing manager Phoenix Press. Tytuł nie zmienił objętości (wciąż ma 52 strony). Średnie rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika w okresie styczeń-październik ub.r. wyniosło 43 039 egz. (ZKDP).(SK, 20.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










