Agros Nova reklamuje w telewizji koncentrat Łowicz w zmienionym słoiku
Pod hasłem "Koncentrat Łowicz w sam raz dla dużej łyżki" ruszyła wczoraj kampania koncentratu Łowicza (Agros Nova). Producent informuje w niej, że zmienił opakowanie na życzenie konsumentek.
Kształt słoika producent zmienił po badaniach konsumenckich. Agros Nova poszerzyła górną część i wieczko tak, by gospodynie mogły wybierać koncentrat większa łyżką, której zazwyczaj używają do mieszania potraw. Informuje o tym 30-sekundowy spot (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem oraz kanały tematyczne, ze szczególnym uwzględnieniem programów adresowanych do kobiet). W reklamie wykorzystano opinię badanych konsumentek: ”Taka mała zmiana, a taka wygoda”. Daty zakończenia emisji spotów nie ujawniono. Kampanię przygotowały agencja DDB Warszawa oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.(MŁ, 18.01.2011)










