Maxus zdobył budżet mediowy TVP, bo zaoferował wyższe rabaty
17.01.2011, 08:22
W przetargu na obsługę mediową Telewizja Polska wybrała ofertę domu mediowego Maxus.
Maxus będzie obsługiwał kampanie TVP do końca br. W przetargu startował też ZenithOptimedia Group, z którego usług telewizja publiczna korzystała w ub.r. Maxus zaproponował TVP uzyskanie większych rabatów – i dzięki nim wygrał, mimo że telewizja zapłaci za jego usługi 363 tys. zł (kwota brutto). ZenithOptimedia Group proponował znacznie niższą cenę - 95,94 tys. zł. Jednak to wysokość rabatów była w przetargu najważniejszym kryterium: można było za nie dostać w sumie do 97 punktów, a za cenę – tylko 3. Ofertę Maxusa telewizja oceniła łącznie na 96,86 pkt, a ZenithOptimedia Group – na 89,47 pkt. Na zakup mediów TVP zamierza w br. wydać prawie 6,6 mln zł netto w gotówce, 4,2 mln zł netto w ramach wzajemnych kompensat między nią a domem mediowym oraz 1,6 mln zł netto w ramach barterów z innymi mediami.(RUT, 17.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










