Miesięcznik "Art & Business" zwiększył nakład, objętość i cenę
14.01.2011, 08:35
Miesięcznik ”Art & Business” od początku tego roku zdrożał o ponad 1 zł. Teraz jego cena to 16 zł, wcześniej 14,99 zł.
Jak podkreśla Maciej Nawrocki, dyrektor departamentu kreacji reklamy ”Art & Business”, zmiana ceny jest efektem zwiększenia objętości i nakładu pisma. Tytuł ma teraz 200 stron (wcześniej ok. 160). Do 10 tys. egz. zwiększył się też jego nakład (z 8 tys. egz.). Nawrocki informuje też, że od lutego br. pismo ma być dodatkowo dostępne w sklepach Alma (będzie miało własną ekspozycję). W związku z tym jego nakład wzrośnie do 12 tys. egz. Od listopada ub.r. właścicielami tytułu są dwa domy aukcyjne: Rempex i Abbey House. Wcześniej tytuł należał tylko do tego pierwszego domu.(SK, 14.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










