Marka Orange próbuje dotrzeć do młodzieży szkolnej
Agencja FireFly Creation (FireFly Group) zdobyła zlecenie PTK Centertel - odpowiada za przygotowanie strategii i kreację kampanii dla marki Orange skierowanych do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych.
To pierwszy tego typu projekt Orange. Podstawą działań "S’cool akcja" jest konkurs dla młodzieży szkolnej – uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, łącząc się w grupy, będą rywalizować w różnych konkurencjach, np. na nagranie fragmentu podręcznika w wersji pop, zorganizowanie gry miejskiej, przygotowanie przewodnika po szkole. Nagrodami głównymi są m.in. wycieczki do Paryża i Berlina, na które wyjedzie cała klasa. Konkurs promowany jest w telewizji (m.in. Polsat, MTV Polska i 4fun.tv), Internecie (w tym na portalach społecznościowych) oraz na materiałach POS. Budżetu kampanii nie ujawniono.(DOK, 13.01.2011)










