Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła sprzedaż "Urody" i miesięczników shoppingowych

”Uroda” to jedyny miesięcznik luksusowy, który zanotował w październiku ub.r. wzrost sprzedaży. Zwiększyła się sprzedaż miesięczników shoppingowych.

Największą sprzedaż z miesięczników luksusowych ma ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło w październiku ub.r. 245 425 egz. To spadek o 4,3 proc. wobec tego samego miesiąca 2009 roku. Na drugim miejscu jest ”Joy” (Marquard Media Polska) – 146 035 egz. (spadek o 14,4 proc.), a na trzecim ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 120 605 egz. (spadek o 7,2 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 116 644 egz. (spadek o 2,2 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 102 978 egz. (spadek o 1,2 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 79 440 egz. (spadek o 6,7 proc.), ”Elle” (Burda Media Polska) – 76 867 egz. (spadek o 4,4 proc.), ”In Style” (Burda Media Polska) – 73 576 egz. (spadek o 17,1 proc.) i ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 64 031 egz. (wzrost o 1 proc.). Z kolei rozpowszechnianie płatne razem shoppingowego miesięcznika ”Avanti” (Agora SA) w październiku ub.r. wyniosło 230 244 egz. (wzrost o 7,7 proc.), a miesięcznika ”Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska) – 89 703 egz. (wzrost o 20,2 proc.). Dane pochodzą z najnowszego raportu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

(SK, 12.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.