"Super Express" będzie promował jedzenie drobiu
12.01.2011, 10:36
”Super Express” (Murator SA) wygrał konkurs Krajowej Rady Drobiarstwa na przeprowadzenie kampanii promocyjnej za 200 tys. zł.
Skutkiem akcji pt. ”Drób w dobrym stylu” ma być wzrost spożycia mięsa drobiowego i zainteresowanie konsumentów zdrowym stylem życia. ”Super Express” będzie zamieszczał reklamy, współpracował przy pisaniu artykułów sponsorowanych na potrzeby akcji i organizował konkursy dla czytelników. Adresatami kampanii są osoby powyżej 25. roku życia, o dochodach wysokości co najmniej średniej krajowej, mieszkające w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Umowa z "Super Expressem" ma obowiązywać do grudnia br. Wartość budżetu oszacowano na 200 tys. zł. Będzie to kolejna kampania propagująca jedzenie drobiu. Krajowa Rada Drobiarstwa zakończyła także przetarg na przeprowadzenie trzyletniej akcji pt. ”Nowa jakość w drobiarstwie”. Wygrała go agencja Partner of Promotion; ma odpowiadać za promocję drobiu w kraju (m.in. Internet i działania PR) i polskiego mięsa gęsiego w Niemczech.(DOK, 12.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










