Coty Polska zmienia dom mediowy MPG na MEC
10.01.2011, 08:59
Firma Coty Polska, do której należą m.in. marki Astor i Calvin Klein, przenosi budżet z domu mediowego MPG do MEC.
Od lutego br. wszystkie kampanie dla marek Coty będzie planował zespół MEC, do którego firma wraca po dwóch latach współpracy z MPG. Dorota Sekulska, head of media and public relations w Coty, która przekazała tę informację, nie podała powodów decyzji. MPG obsługiwał zarówno Coty, jak i Reckitt Benckiser od 2008 roku, kiedy obie firmy zdecydowały się skonsolidować budżet. Niedawno ponownie go rozdzieliły. Na przełomie 2010 i 2011 roku Reckitt Benckiser wycofał swój budżet z MPG i przeniósł go do ZenithOptimedia Group, z którym współpracował wcześniej.(MŁ, 10.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










