Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warszawska "Polska" jako dwudnik ma średnio 18 tys. nakładu

"Polska Metropolia Warszawska" (Polskapresse), od 3 stycznia br. ukazująca się jako dwudnik, ma w poniedziałki 15 tys. egz. nakładu, a w piątki - 21 tys.

Mimo zmiany trybu wydawniczego Polskapresse traktuje ten tytuł jako kontynuację dotychczasowego dziennika. – Regulują to przepisy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Według nich "Polska" jest nadal dziennikiem – mówi Magdalena Chudzikiewicz, rzeczniczka prasowa wydawnictwa. Już w listopadzie ub.r. wydawca uprzedzał, że zmiana cyklu wydawniczego wymusi redukcję zatrudnienia. Z redakcją mają się rozstać m.in. Andrzej Godlewski (były szef działu krajowego, ostatnio publicysta) i Łukasz Słapek (dziennikarz działu krajowego). Dwa tygodnie temu informowaliśmy, że z redakcji odejdą wydawcy Konrad Kołodziejski i Katarzyna Kozłowska. Do zespołu "Wiadomości" TVP 1 przeszedł z kolei Andrzej Grzegrzółka (był dziennikarzem działu krajowego). Obecnie w "Polsce" pracuje 25 osób. Mimo zmiany częstotliwości z dziennika na dwudnik nie zmienił się tryb pracy w redakcji. – Wciąż przychodzimy do pracy pięć razy w tygodniu. Dziennikarze, którzy mają dyżury, przygotowują teksty do gazet regionalnych, a pozostali mają więcej czasu, by pracować nad swoimi materiałami – mówi jeden z pracowników redakcji. Z danych za pierwsze półrocze ub.r. wynika, że warszawska "Polska" sprzedawała średnio 9,9 tys. egz. W poniedziałki i piątki średnia sprzedaż wynosiła odpowiednio 10,3 tys. i 13,2 tys. egz. (dane ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne razem).

(SK, 10.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 10, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jubileuszowy "Computerworld" można czytać na iPadzie

Z okazji 20-lecia tygodnik "Computerworld" (IDG Poland SA) w tym tygodniu udostępni wersję na iPada.

Drukowana wersja jubileuszowego wydania ukazała się przed świętami. W wersji na iPada znajdą się dodatkowo cztery wywiady z numeru wydanego z okazji 10. urodzin pisma. Tabletowa wersja, licząca 296 stron, ma kosztować 1,59 euro. Docelowo "Computerworld" ma być w tym roku dostępny na wszystkich tabletach (z systemami operacyjnymi Apple iOS i Google Android). Jubileuszowy numer cyfrowy wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie.

(MŁ, 10.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo