Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FireFly Creation ma promować markę Burn również za granicą

Agencja FireFly Creation (FireFly Group) poszerzyła współpracę z Coca-Cola Poland Services - zajmie się reklamą napoju marki Burn poza Polską.

W kraju agencja współpracuje z reklamodawcą od maja ub.r. Stworzyła projekt community marketingu pt. ”Burn’in Heads”. Teraz przygotowała kampanię marki Burn dla wszystkich krajów europejskich, w których dostępny jest ten napój. Celem jest wzrost znajomości brandu i poinformowanie o międzynarodowym konkursie snowboardowym Air & Style, którego głównym sponsorem jest w tym roku Burn (5 lutego br., Innsbruck). Motywem przewodnim kampanii są komiksowe wizerunki znanych snowboardzistów, będących ambasadorami marki: Gigi Rufa, Arthura Longi i Staale Sandbecha. Wykorzystywane są one na stronach WWW, w spotach i na materiałach POS.

(DOK, 05.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.