FireFly Creation ma promować markę Burn również za granicą
05.01.2011, 09:27
Agencja FireFly Creation (FireFly Group) poszerzyła współpracę z Coca-Cola Poland Services - zajmie się reklamą napoju marki Burn poza Polską.
W kraju agencja współpracuje z reklamodawcą od maja ub.r. Stworzyła projekt community marketingu pt. ”Burn’in Heads”. Teraz przygotowała kampanię marki Burn dla wszystkich krajów europejskich, w których dostępny jest ten napój. Celem jest wzrost znajomości brandu i poinformowanie o międzynarodowym konkursie snowboardowym Air & Style, którego głównym sponsorem jest w tym roku Burn (5 lutego br., Innsbruck). Motywem przewodnim kampanii są komiksowe wizerunki znanych snowboardzistów, będących ambasadorami marki: Gigi Rufa, Arthura Longi i Staale Sandbecha. Wykorzystywane są one na stronach WWW, w spotach i na materiałach POS.(DOK, 05.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










