Nickelodeon, Polsat News i Kino Polska najbardziej zwiększyły widownię
30.12.2010, 08:49
Spośród kanałów tematycznych najdynamiczniejszy wzrost widowni w 2010 roku odnotowały: Nickelodeon, Polsat News i Kino Polska.
Średnia dobowa widownia Nickelodeonu była w 2010 roku (okres 1 stycznia-26 grudnia) o 124 proc. większa niż w tym samym okresie 2009 roku – w każdej minucie w ciągu doby kanał przyciągał średnio 21,6 tys. widzów. Drugi pod względem skali wzrostu widowni był informacyjny Polsat News - powiększył ją o 103 proc. (średnia dobowa: 38 tys. osób). O 50 proc. wzrosła z kolei widownia kanału Kino Polska (34,5 tys. osób). W pierwszej dziesiątce kanałów o największym wzroście widowni znalazły się jeszcze: Comedy Central – wzrost o 34 proc. (średnia dobowa widownia: 26,2 tys. osób), TVN 24 – wzrost o 31 proc. (211 tys. widzów), Discovery – wzrost o 17 proc. (41,4 tys. widzów), Animal Planet – wzrost o 15 proc. (18 tys. widzów), TVP Info – wzrost o 14 proc. (301 tys. widzów), Disney Channel – wzrost o 12 proc. (70,9 tys. widzów) i Cartoon Network – wzrost o 10 proc. (54,3 tys. widzów). Z kolei najwięcej widzów w 2010 roku gromadziły stacje informacyjne: TVP Info i TVN 24, przed Disney Channel, Disney XD (57,1 tys. widzów – o 4 proc. mniej, niż rok wcześniej) i Cartoon Network. Dane: Nielsen Audience Measurement.(RUT, 30.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










