Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 29, 2010

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor marketingu TVP została zastępcą dyrektora

Telewizja Polska SA zdegradowała dyrektorów w biurze marketingu.

Dotychczasowa dyrektor Grażyna Strzelczak-Batkowska została zastępcą dyrektora. Natomiast Anna Gruszczyńska, która dotąd pełniła tę funkcję, jest teraz głównym specjalistą w biurze marketingu. – Zmiany te zostały podyktowane potrzebą optymalizacji struktur kierowniczych w TVP – informuje Andrzej Siwek z biura rzecznika telewizji publicznej. – Stanowisko dyrektora biura marketingu pozostaje w tej chwili nieobsadzone – dodaje.

(KOZ, 29.12.2010)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.