"Majka" w TVN była liderem pasma w grupie komercyjnej
28.12.2010, 08:31
Średnio 2,7 mln widzów oglądało w TVN serial "Majka". Stacja w tym paśmie była liderem w grupie komercyjnej.
TVN emitował serial od 4 stycznia do 23 grudnia br. (z przerwą wakacyjną od połowy czerwca do początku września) w dni powszednie o 17.55. Podczas nadawania ”Majki” TVN miał 23 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Lepsze wyniki (26,4 proc. udziału) notował tylko TVP 1. Udział Polsatu wynosił 16,5 proc., a TVP 2 – 10,2 proc. TVN był liderem pasma w grupie 16-49 (25,3 proc. udziału w rynku). Wśród tych widzów udział Polsatu kształtował się na poziomie 20,3 proc., TVP 1 – 18,9 proc., a TVP 2 – 8,41 proc. Cennikowe wpływy TVN z reklam emitowanych przy odcinkach ”Majki” wyniosły prawie 112 mln zł. Od stycznia miejsce ”Majki” w popołudniowej ramówce TVN zajmie serial ”Prosto w serce”, którego pilot został wyemitowany 23 grudnia – zaraz po ostatnim odcinku ”Majki” (oglądało go 2,6 mln widzów). Dane: Nielsen Audience Measurement.(KOZ, 28.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










