O 24 proc. wzrosły wydatki na reklamę online
22.12.2010, 23:26
Wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły w trzecim kwartale br. wobec tego samego okresu ub.r. o 24 proc. To rekordowy wzrost – wynika z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez firmę doradczą PwC dla Interactive Advertising Bureau Polska.
Wartość rynku reklamy internetowej w Polsce w trzecim kwartale br. wyniosła 368 mln zł. Największy udział w reklamie internetowej nadal ma reklama graficzna (44 proc.), choć jest on mniejszy niż rok temu (41 proc.). Wzrósł udział marketingu w wyszukiwarkach - SEM (30 proc.) i w mailach (7 proc.). Największy udział w wydatkach reklamowych w sieci mają segmenty: finanse - 17 proc., telekomunikacja - 13 proc., media, książki i płyty - 9 proc., motoryzacja - 9 proc. IAB AdEx jest cyklicznym badaniem wydatków na reklamę internetową. W najnowszym wzięło udział 29 największych podmiotów tego segmentu. Dane zebrano w dniach 11 października – 2 grudnia 2010 roku br.(MW, 22.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










