Dział: PERSONALIA

Dodano: Wrzesień 01, 2003

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Karwowski dyrektorem reklamy w „Harvard Business Review Polska”

Andrzej Karwowski 1 września obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy w „Harvard Business Review Polska” (KIZ Publishing). Do tej pory sprzedawał powierzchnię reklamową w „Newsweek Polska” i „Proficie” (Axel Springer Polska).

Sprzedażą reklam w polskiej edycji „Harvard Business Review” zajmował się dotąd dyrektor ds. rozwoju Paweł Rabiej, który zachowa to stanowisko. Będzie się opiekował kluczowymi klientami i zajmie się rozwojem magazynu. Wydawca KIZ Publishing stworzył nowe stanowisko dyrektora reklamy w związku z większym od planowanego zainteresowaniem reklamodawców.(GK)

(GK, 01.09.2003)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.