Rafał Oracz objął połowę udziałów w OMG Poland
15.12.2010, 12:33
Rafał Oracz, CEO spółki marketingu afiliacyjnego Online Group Poland, objął połowę jej udziałów.
Kupił je od brytyjskiej spółki OMG Services Limited, która z kolei w lipcu br. przejęła je od sieci reklamy internetowej Ad.net SA, zależnej od Internet Group SA. Brytyjczycy nadal pozostają właścicielami drugiej połowy udziałów. Obaj udziałowcy w równym stopniu dokapitalizowali firmę, co umożliwiło pokrycie kosztów jej bieżącej działalności i oddłużenie. - OMG ma olbrzymi potencjał na polskim rynku, związany z własnymi unikalnymi narzędziami wykorzystywanymi w marketingu efektywnościowym i referencyjnym, a także z międzynarodowym doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań technologicznych i marketingowych na świecie - mówi Oracz. - Jestem przekonany, że odzyskanie płynności finansowej pozwoli na kontynuację utrzymującego się od kilku miesięcy wzrostu przychodów i w krótkim czasie na dołączenie do liderów rynku - dodaje.(MW, 15.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










