Specjalna oferta PRO Media House dla rynku hoteli i gastronomii
31.10.2005, 09:00
MIX PRO HoReCa to opracowana przez dom mediowy PRO Media House oferta kampanii w mediach dla producentów, którzy planują wejść na rynek HoReCa (hotele, restauracje, catering).
PRO Media House ustalił, rocznie przybywa średnio 2,5 tys. placówek gastronomicznych. Tak dynamiczny rozwój sektora gastronomicznego daje szerokie możliwości m. in. producentom artykułów spożywczych, urządzeń kuchennych, środków higieny, systemów komputerowych, odzieży roboczej. Zaistnienie na rynku HoReCa wymaga jednak specyficznej formy reklamy. Dlatego PRO Media House wyróżnił w swojej ofercie MIX PRO HoReCa, który ma ułatwić precyzyjne dotarcie do osób związanych z branżą gastronomiczną. - Aby zaistnieć na jakimkolwiek rynku, trzeba się z nim komunikować, lecz nie w „jakikolwiek” sposób, ale metodami bardzo indywidualnymi - tłumaczy Dominika Meinardi, project director w PRO Media House.(MW, 31.10.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










