Grand Prix konkursu Złote Orły dla agencji Just
15.12.2010, 09:09
Kampania ”Autorytety” agencji Just dla grupy Żywiec SA otrzymała Grand Prix w 13. edycji konkursu Złote Orły.
W konkursie przyznano też 12 Złotych Orłów. Wspomnianą kampanię dla Żywca nagrodzono tym wyróżnieniem w kategorii Kampania reklamowa. W kategorii Finanse statuetkę zdobyła 180heartbeats za kampanię ”ING Bajki” dla ING Banku Śląskiego. W kategorii Żywność złoto otrzymała Lowe GGK za kampanię ”Na Polaka” dla marki Amino. W kategorii Dom, biuro, środowisko Złotego Orła dostała Scholz & Friends za spot ”Monterzy” dla Sony. W kategorii Usługi statuetka przypadła Communication Unlimited za projekt ”Tu zginęła grzeczna dziewczynka” dla Mio Studio. W kategorii Media Złotego Orła wręczono PZL za projekt ”Lekcja czytania” dla ”Tygodnika Powszechnego”. W kategorii Reklama społeczna złoto otrzymała Sparing Communication Group za kampanię ”Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Za twórcze użycie nowych mediów nagrodzono MarketShare za ”Śnieżny stempel” dla Webasto. Nagrodę dla Najlepszego serwisu WWW otrzymała K2 Internet za stronę Zbierajdzwieki.pl dla PZU. Złoto w kategorii Social media przypadło WeAreMedia za projekt ”Paczkobranie” dla InPost. W kategorii Design – wizerunek firmy Złotego Orła otrzymała PZL Projektor za identyfikację dla bistro Opasły Tom PIWu (Kręgliccy. Restauracje i Catering). W kategorii Opakowanie wygrała SaltPepper Brand Design za projekt dla Tikkurila Optiva (Tikkurila Polska SA). Copywriterem Roku został Wojciech Kowal z PZL, a Art Directorem Roku – Kira Pietrek z Just. Młodego Orła (towarzyszący Złotym Orłom konkurs dla młodych adeptów reklamy) otrzymał Piotr Żarczyński z agencji reklamowej S4.(MŁ, 15.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










