"Szymon Majewski Show" jesienią zyskał widzów
15.12.2010, 08:14
Jesienna edycja programu rozrywkowego "Szymon Majewski Show" przyciągała do TVN średnio 2,7 mln widzów – o 200 tys. więcej, niż wiosną br.
Program był nadawany od 6 września do 13 grudnia, w poniedziałki od 21.30 do 22.30. TVN miał w tym paśmie 20,5 proc. udziału w rynku i przegrywał z Dwójką, którą wybierało 23,1 proc. osób oglądających wtedy telewizję (m.in. serial i kulisy ”M jak miłość”, ”Tomasz Lis na żywo”). Udział Polsatu wyniósł 19 proc. (pasmo Megahit), a TVP 1 – 7,5 proc. (Teatr TV). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) TVN z udziałem 22,2 proc. przegrał z Polsatem, mającym 25 proc. udziału. Dwójkę wybierało w tym czasie 16,6 proc. oglądających, a Jedynkę – 6,3 proc. Ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie TVN uzyskał 20,5 mln zł – to o 19 proc. więcej, niż wiosną br. i 21 proc. więcej, niż jesienią ub.r. (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Dane Nielsen Audience Measurement.(RUT, 15.12.2010)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










